Este ano, os caminhões estarão iluminados em Back Light e Led, levando ao público em casa projeções em alta resolução.

A cidade de Campinas (SP) recebe na próxima segunda-feira (23) a edição 2020 da Caravana iluminada de Natal da Coca-Cola, a já tradicional celebração que passa por várias cidades do Brasil está nas ruas da cidade com seus caminhões decorados com o tema natalino. O tema deste ano foi escolhido pela empresa como ‘Natal Juntos Como Nunca’ que reforça os laços fraternos e a união através de uma ação que traz toda a magia da época.

Este ano, os caminhões estarão iluminados em Back Light e Led, levando ao público em casa projeções em alta resolução. Por ser grupo de risco, Mamãe e Papai Noel não acompanham as caravanas, mas já gravaram saudações ao público que serão projetadas durante o trajeto. Em vídeo, poderemos ver que todo mundo pode ser o bom velhinho, com diversos papais-noéis completando a magia do Natal.

Diante da atual pandemia do novo coronavírus causador da covid 19, a empresa se preocupou com todos os protocolos de segurança para evitar aglomerações a empresa optou por não divulgar neste ano a rota e horário da “Caravana Iluminada”, que normalmente circula pelas principais ruas e avenidas da cidade.

clique na imagem e saiba mais

Outras cidades

Também na segunda-feira a Caravana estará em Piracicaba. Já na terça-feira (24), Americana e Sumaré receberão o desfile e na quarta-feira (25) o evento ocorrerá em Itupeva e Jundiaí.


Artigos relacionados
Carregar mais por - redação
Carregar mais em Notícias

17 Comentários

  1. rolex knockoff

    11/23/2020 at 12:46 am

    the “water resistance” is absolute trash.

  2. jomashop fake watches

    11/23/2020 at 5:07 am

    through the decades

  3. Virgie

    11/23/2020 at 11:11 pm

    Very descriptive article, I loved that bit. Will
    there be a part 2?

  4. Bonny

    11/24/2020 at 6:01 pm

    When I originally left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I recieve four emails with
    the same comment. There has to be a means you can remove me from that service?
    Thanks a lot!

  5. paper writing service

    11/25/2020 at 11:57 am

    Superb posts. Many thanks!
    Best Essayy writing
    paper writing service https://buyanessayonlinecheap.com

  6. Remona

    11/25/2020 at 2:52 pm

    A motivating discussion is definitely worth comment.
    There’s no doubt that that you ought to write more about this subject, it may not be a taboo matter but generally
    people don’t speak about these topics. To the next!
    Kind regards!!

  7. buy cheap essays online

    11/25/2020 at 3:00 pm

    Truly loads of helpful facts!
    Best Essay writing
    buy cheap essays online https://buyessayonlinereviews.com

  8. 美国境内行李

    11/25/2020 at 5:29 pm

    An impressive share! I’ve just forwarded this onto a colleague who was conducting a little research on this.

    And he actually ordered me lunch due to the fact that I found it for him…
    lol. So let me reword this…. Thanks for the meal!!

    But yeah, thanx for spending some time to talk about this matter here on your web page.

  9. Seo backlinks

    11/26/2020 at 1:09 pm

    I do not know whether it’s just me or if everyone else experiencing problems with your blog.
    It looks like some of the written text on your posts are
    running off the screen. Can somebody else please comment and let
    me know if this is happening to them too? This could be
    a problem with my internet browser because I’ve had this happen previously.
    Many thanks

  10. Roderick

    11/26/2020 at 3:37 pm

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I do not know who you are but definitely you’re going to a
    famous blogger if you are not already 😉 Cheers!

  11. buy essay online

    11/27/2020 at 2:44 pm

    Many thanks. Ample knowledge!

    Best Essay writing
    buy essy online https://buyessayprices.com

  12. Melvin

    11/27/2020 at 6:55 pm

    I know this web site offers quality dependent posts and additional information, is there any other web site which provides
    such stuff in quality?

  13. Deborah

    11/28/2020 at 2:48 pm

    I am sure this post has touched all the internet users, its really really fastidious article on building up new webpage.

  14. Elvia

    11/28/2020 at 3:17 pm

    Hi there to all, the contents existing at this web site are actually amazing for people experience,
    well, keep up the nice work fellows.

  15. Curtis

    11/28/2020 at 10:24 pm

    It’s awesome to pay a quick visit this site and reading the views of all friends on the topic of this piece of writing, while I am also eager of getting familiarity.

  16. Louanne

    11/28/2020 at 10:54 pm

    Woah! I’m really digging the template/theme of this blog. It’s simple, yet effective.
    A lot of times it’s tough to get that “perfect balance” between user friendliness and visual appearance.
    I must say that you’ve done a very good job with
    this. Also, the blog loads super fast for me on Firefox.
    Excellent Blog!

  17. Izetta

    11/29/2020 at 3:39 am

    My brother suggested I might like this blog.
    He was totally right. This post actually made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.

Leia também

Mega-Sena, concurso 2.322: resultado

1 de 1 Aposta única da Mega-Sena custa R$ 4,50 e apostas podem ser feitas até as 19h — Fot…