“Ele sempre agredia ela, mas ela não falava para a gente da família, só para os outros de fora. Eu quero Justiça. A Justiça maior é a Justiça de Deus. E ele vai ter que pagar”, afirmou Alícia Mattos. Ela também garantiu que o cunhado é uma pessoa agressiva, autoritária e abusiva.

Na noite de sábado (1º), Roberta discutiu com Johney Henrique Torres Teixeira, um pizzaiolo de 22 anos, que está desempregado há dois meses. De acordo com a Polícia Civil, ele cometeu o crime depois de uma briga por ciúmes de contatos telefônicos no celular dela. A defesa do jovem não foi localizada para comentar o caso.

A mulher chegou ao Hospital Municipal com parada respiratória e precisou ser reanimada e intubada. Exames apontaram que ela teve hemorragia e lesões internas. O óbito foi comunicado na madrugada de domingo.

O caso será investigado como homicídio, com a qualificação de feminicídio, na Delegacia de Paulínia. O homem foi encaminhado para a cadeia anexa ao 2º Distrito Policial de Campinas (SP) e será transferido para uma unidade prisional em Hortolândia (SP).

Homem preso em flagrante em Paulínia após agredir esposa com socos; mulher morreu — Foto: Jonatan Morel/EPTV

Marido mudou a versão

De acordo com a Polícia Civil, o homem foi ouvido e mudou de versões sobre o que ocorreu, até confessar o crime. Primeiro, quando levou Roberta para o hospital com ferimentos, ele afirmou que ela havia tentado suicídio.

Depois, disse que discutiu com a esposa, bateu nela com socos, deu banho e horas depois buscou o atendimento médico. A investigação apontou que a briga começou por volta das 20h de sábado e ele só a deixou no hospital no início da madrugada de domingo, por volta da 1h.

Quem registrou o boletim de ocorrência na delegacia foi a irmã de Roberta, que desconfiou da versão do cunhado. Roberta e Jhoney estavam juntos há dois anos e completaram um ano de casados. O casal não tinha filhos. O sepultamento da jovem acontece nesta segunda-feira (3) no Cemitério Parque das Palmeiras, em Paulínia.

Artigos relacionados
Carregar mais por - redação
Carregar mais em Notícias

14 Comentários

  1. buy instagram followers

    05/03/2021 at 7:01 pm

    Hey! Quick question that’s completely off topic. Do you know how to make
    your site mobile friendly? My blog looks weird when viewing from my iphone
    4. I’m trying to find a template or plugin that might be able to correct this problem.

    If you have any recommendations, please
    share. Appreciate it!

    P.S. If you have a minute, would love your feedback on my new website
    re-design. You can find it by searching for «royal cbd» — no sweat if you can’t.

    Keep up the good work!

    my web site … buy instagram followers

  2. HCG

    05/04/2021 at 5:38 am

    Hello, its pleasant paragraph regarding media print, we all
    understand media is a fantastic source of facts.

  3. You should take part in a contest for one of the best blogs on the net.

    I am going to highly recommend this web site!

  4. Keenan

    05/04/2021 at 1:48 pm

    Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your webpage?
    My blog is in the exact same niche as yours and my users would certainly
    benefit from a lot of the information you provide here.
    Please let me know if this ok with you. Appreciate it!

  5. idn play

    05/04/2021 at 4:08 pm

    I enjoy, cause I found exactly what I was taking a look for.
    You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice day.
    Bye

  6. stream suspension lamp

    05/04/2021 at 10:05 pm

    Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment
    didn’t show up. Grrrr… well I’m not writing all that over
    again. Anyways, just wanted to say great blog!

  7. Mpo Slot

    05/05/2021 at 4:44 pm

    This site truly has all the info I wanted about this subject and didn’t know who to
    ask.

  8. revel akari floor lamp

    05/06/2021 at 1:55 am

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add
    to my blog that automatically tweet my newest twitter
    updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was
    hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything.

    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

  9. corner floor lamp

    05/06/2021 at 2:47 am

    Howdy! I’m at work surfing around your blog
    from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your
    blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!

  10. led floor lamp sunset

    05/06/2021 at 3:25 am

    I do trust all of the ideas you have introduced to your post.
    They are really convincing and can certainly work.
    Still, the posts are very brief for newbies. May just you please lengthen them a little from subsequent time?
    Thanks for the post.

  11. sport788

    05/06/2021 at 8:37 am

    When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added”
    checkbox and now each time a comment is added I get
    several e-mails with the same comment. Is there any way you can remove people from that service?
    Bless you!

  12. site

    05/06/2021 at 9:24 am

    Heya i am for the first time here.Icame across this board and I to find It trujly useful & it helped me out a lot.
    I am hoping to present one thing again and help others like you helped me.

    site

  13. m.fun78

    05/06/2021 at 10:31 am

    It’s impressive that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our
    argument made here.

  14. idnplay

    05/06/2021 at 10:59 am

    I just could not go away your web site before suggesting that I
    extremely loved the usual information an individual provide on your guests?
    Is gonna be again continuously to investigate cross-check new posts

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.

Leia também

Luandre divulga oportunidade(s) para Gerente de Loja – v2204749

Descrição Descrição: – Diagnosticar e planejar as situações que possam impactar os resulta…